Hoeveel kos om 'n binnenshuise trampolienpark oop te maak
Posdatum: 2021-06-17 00:00:00 Besoek: 13

Die binnenshuise trampolienpark is 'n vermaaklikheidsprojek wat jongmense dek. Hulle kan nie net nuwe vriende maak nie, maar ook behoorlik oefen. Baie beleggers is optimisties oor hierdie besigheid. Hoeveel kos die trampolienpark? As jy wil belê, is dit duidelik dat die koste waarvoor is

微 信 图片 _202109060935122

1. Venue huurkontrak. 'n Geskikte lokaal is 'n noodsaaklike voorwaarde vir die trampolienpark en die huur maak ook 'n groot deel van die belegging uit. Gewoonlik beveel ons 'n terreinarea van meer as 500㎡ aan. Natuurlik, hoe groter hoe beter, sodat meer projekte opgestel kan word en meer mense gelok kan word om te verbruik. En in terme van onderhandeling oor huur met die verhuurder, hoe groter die area, hoe groter is die moontlikheid van voorkeurbehandeling. Oor die algemeen moet jy 'n deel van die huur aan die verhuurder vooruitbetaal en hierdie deel van die fondse is ook 'n aspek wat jy moet oorweeg.

微 信 图片 _202109060935113

2. Aankoop van toerusting. Die koste van trampolientoerusting, wat die af-fabriekprys van die produk, vervoer, doeane en kommersiële belasting, ens insluit. In teorie neem die produksiesiklus van trampolientoerusting ongeveer een maand en so ook versending per see. U moet ook hierdie tydkoste in ag neem en 'n paar ander take terselfdertyd met die bestelling uitvoer, soos terreinskoonmaak, draadlê, ens.

微 信 图片 _202109060935123

3. Personeelwerwing en opleiding. As ons 'n 500㎡-perseel as voorbeeld neem, moet ons gewoonlik 15 personeel reël. Nadat ons die werwing voltooi het, moet ons personeelopleiding doen om hulle in staat te stel om professionele verpleeg- en opleidingskennis te bemeester, asook om te leer hoe om roetine-onderhoud op die toerusting uit te voer, soos om sagteware skoon te maak, hegstukke na te gaan, ens. Hulle behoort ook die kennis van noodbehandeling ingeval iemand op die toneel beseer word.

微 信 图片 _20210906093511

4.Toevallige instandhouding. As die trampolien beskadig is as gevolg van onbehoorlike werking, moet jy die onderhoudskoste dra. Vermy dus die gebruik van skerp voorwerpe en korrosiewe vloeistowwe tydens gebruik

ZB-20180312-1260a

Tuis