Hoe om die swaai te behou
Posdatum: 2021-10-21 00:00:00 Besoek: 32

Swaai is nie net 'n wonderlike kompetisiesport nie, maar kan ook mense se wil uitoefen en moed kweek. Terselfdertyd is dit ook baie voordelig vir die gesonde ontwikkeling van menslike fisiologiese funksies. Wanneer u egter 'n buite swaai stoel, dink ons ​​daaraan om dit in stand te hou?

src=http___pic.qjimage.com_bjisub006_high_bji04300198&refer=http___pic.qjimage 副本

Fokus eers op die handhawing van die twee verbindingspunte wat deur die slinger gekontak word. Die twee verbindingspunte waaraan die slinger raak, is die plekke met die meeste beweging. As daardie twee punte uitgeput is en ons weet nie of ons aanhou speel nie, kan ongelukke in hierdie tyd gebeur. As die slinger val, is dit nie 'n onbenullige saak nie. Ja, van veltrauma tot die ergste, bene is gebreek. Daarom is dit nodig om hierdie twee plekke gereeld na te gaan en dit betyds te herstel.

src=http___pic.qjimage.com_bjisub006_high_bji04300198&refer=http___pic.qjimage

Tweedens, die swaaistoel is iets waarmee baie mense in aanraking sal kom. Ons moet wakker word en dit meer gereeld skoonmaak. Ons moet dit gereeld skoonmaak. Vir die dele wat nie skoongemaak kan word nie, moet ons dit met verf olie. Onthou om nie die boonste deel te verwyder nie, want die ongelyke materiaal daarop kan wees Om toevallige rampe te veroorsaak, soos vir die metaaldeel, word 'n stofsuier benodig om die stof daarop uit te suig, en dit dan met 'n droë lap af te vee.

Tuis