Buitelug fiksheidstoerusting installasie vereistes en spesifikasies
Posdatum: 2022-01-27 00:00:00 Besoek: 11

Die grondkwaliteit vir die installering van buitelug fiksheidstoerusting moet binne 800 mm van die oppervlak wees, en die hegfaktor moet 'n nie-poreuse en nie-sand leem geologiese struktuur van Klas II of hoër wees met 'n bevestigingsfaktor van nie minder nie as 0.7, anders kan dit nie geïnstalleer word nie;

2.Die horisontale afstand tussen buite fiksheidstoerusting en die rand van ondergrondse pype en ondergrondse lyne moet nie minder as 2 meter wees nie, en die afstand vanaf verskeie kantoorgeboue en residensiële geboue moet nie minder as 5 meter wees nie;

3. Die horisontale afstand tussen buitelugfiksheid toerusting en oorhoofse hoog- en laespanningsdrade moet nie minder as 3 meter wees nie;

4. Die horisontale grootte van die betonfondasieput van elke ondersteunende kolom van die buitelugfiksheidstoerusting moet nie minder as 400mm*400mm wees nie, en die betonfondasie moet nie in die vorm van die boonste groot en die onderste klein weggedoen word nie;

5.Die ligbron binne 2 meter van die buitelugfiksheidstoerusting wat snags gebruik word, moet nie te swak wees nie;

6. Nadat die buitelugfiksheidstoerusting geïnstalleer is, moet elke ondersteunende kolom en hoofliggaam loodreg op die installasiegrond wees, en die vertikaliteitstoleransie moet nie groter as 1/100 wees nie.

7. Buitelugfiksheidstoerusting moet weggehou word van vlambare, plofbare, giftige en skadelike items wat nie aan nasionale standaarde voldoen nie;

8. Die betonsterkte van die giet van buitelugfiksheidstoerusting moet nie laer as C20 wees nie, en voordat die fondasie nie heeltemal gestol is nie, moet daar 'n spesiale persoon wees om toesig daaroor te hou;

9. Die kolom van buite-fiksheidstoerusting wat ondergronds begrawe is, moet die laterale steunplaat stewig vasmaak;

10. Aandag moet gegee word aan die diepte van die kolom van buitelugfiksheidstoerusting wat ondergronds begrawe is. Wanneer die hoogte van die toerusting groter as 2000 mm is, moet dit nie minder as 500 mm wees nie, wanneer dit 1000 mm ~ 2000 mm is, moet dit nie minder as 400 mm wees nie, en wanneer dit minder as 1000 mm is, moet dit nie minder as 100 mm wees nie beton ondersteuningslaag;

What is This