Wenke om buite speelgrond toerusting te koop
Posdatum: 2021-08-04 00:00:00 Besoek: 23

Wanneer ons moet koop buite speeltoerusting vir 'n lokaal, watter aspekte moet ons oorweeg? Vandag deel ek 'n paar punte waaraan aandag gegee moet word. Ek hoop dit sal nuttig wees vir jou om buite te koop speelgrondtoerusting in die toekoms.
1. Plek: Voordat ons vermaaklikheidstoerusting koop, moet ons die terrein akkuraat meet. Indien daar hindernisse soos bome, telefoonpale, ens. is, moet die grootte en ligging van die hindernisse in detail gemerk word. Gewoonlik sal ons 183 cm as veiligheidsarea hou, as daar plaaslike spesiale vereistes is, laat weet ons asseblief voor ontwerp, sodat ons genoeg spasie daarvoor sal laat. Andersins kan die kinders bots of val as gevolg van die onvoldoende veiligheidsafstand terwyl hulle speel. Kontroleer terselfdertyd ook dat die grond gras of beton is, wat verband hou met die aansluitingsmetode van installasie.

369588086720801387

2. Ouderdom van gebruiker: Verskillende gebruikers sal ooreenstemmende verandering hê wanneer hulle ontwerp. As die teikengehoor van die vermaaklikheidstoerusting laer graad kinders is, sal ons probeer om sommige uitdagende bykomstighede te vermy, soos hoëvlak platform, hoër kruip, ens. As die gebruikers hoofsaaklik op senior studente gemik is, sal daar ooreenstemmende veranderinge in die ontwerp. Byvoorbeeld, die hoogte van alle trappe bo die grond word hoër as 40 cm geproduseer, so dit is moeiliker vir kinders in laer grade om te klim.

IMG_20150628_165210

3.Styl. Daar is baie verskillende temas van buite speelgrond toerusting, verwys asseblief na ons katalogus en kies jou gunsteling styl, ons sal die ontwerp volgens jou venue maak. As daar spesifieke funksionele behoeftes is, soos swaai, fisiese fiksheid, ens., stel ons asseblief ook vooraf in kennis.

塑木实物

4.Kleur. Daar is 'n kleurlys vir plastiekkomponente, as jy 'n gunsteling kleur het, laat weet ons asseblief ook.
Bogenoemde is 'n paar faktore wat jy in ag moet neem wanneer jy buite speelgrondtoerusting koop. Kontak ons ​​gerus vir verdere inligting.

What is This