Watter speeltoerusting is geskik vir skool
Posdatum: 2022-01-17 00:00:00 Besoek: 3

1. Buitelugglybaan

Die buitelugglybaan is 'n kinderaktiwiteitsentrum wat gevorm word deur wetenskaplike en driedimensionele kombinasie van trappe, platforms, glybane, boorgate en ander komponente. Dit is die standaardtoerusting van skoolspeeltoerusting en is ook die gunsteling van kinders. Hier kan kinders nie net die pret van skyfies geniet nie, maar ook hul liggaamsbou versterk en hul balans en koördinasie verbeter.Volgens verskillende style kan die gekombineerde skyfies in kasteelreekse, seerowerskipreekse, dierereekse en ander temastyle verdeel word. Skole kan kies volgens die werklike situasie van die lokaal. Daarbenewens, by die aankoop van 'n gekombineerde skyfie, moet die keuse gemaak word volgens die ouderdom van die kind, met inagneming van die beheervermoë en pret van die skyfie.

2. Klimmuur

Die kinderklimmuur is toegerus met baie rotspunte daarop, en die rotswande van verskillende hoogtes en moeilikheidsgraad. Dit verminder die gevare van rotsstorting, val, ens. in natuurlike rotsklim in die natuur. Kinders kan die opwinding van klim ervaar en hul eie grense uitdaag in 'n gesimuleerde situasie sonder eksterne gevaar. Wanneer kinders klim, benodig hulle die samewerking van hande, voete, oë en verskeie dele van die liggaam, wat bevorderlik is vir die uitoefening van kinders se fisiese koördinasievermoë , wat hul liggame meer buigsaam en meer beweeglik maak, wat tot groot voordeel is om fisiese ontwikkeling te bevorder. Tydens die klimproses verander die afstand en hoogte voortdurend. Elke keer as 'n nuwe hoogte geklim word, sal dit 'n nuwe sin en gesig na die kind se visie bring, wat nuttig is vir die kweek van die kind se konsep van ruimte.

3. Klimraam

Die interne struktuur van die klimraam is relatief veranderlik, insluitend enkelplankbrûe, klimrame, boorgate, klimnette, ens., hoofsaaklik vir die vermaaklikheidstoerusting wat vir ouer kinders ontwerp is.Klim is 'n baie uitdagende en interessante sport. Kinders kry fisiese oefening in die proses van klim, gryp, kruip en boor, en terselfdertyd verbeter dit ook die koördinasie en koördinasie van kinders se hande, oë, ledemate en ander dele van die liggaam. balans. Boonop help klim kinders om slegte eienskappe soos lafhartigheid en lafhartigheid te oorkom, en kweek kinders se goeie geestelike eienskappe om aktief, dapper en nie bang vir swaarkry te wees nie.

4. Lente Ruiter

Springruiter is nuut en veranderlik in vorm, oulik en pragtig in voorkoms, met beelde van diere, vrugte en baie ander kinders se gunsteling beelde, wat baie lief is vir kinders. Behalwe wipplanke, swaaie, ens. is ook baie gewilde speeltoerusting vir skool .

Tuis